נעצר ראש הג'יהאד האיסלאמי בשומרון; דריכות בעוטף עזה

    קובי פינקלר 1 Comment on נעצר ראש הג'יהאד האיסלאמי בשומרון; דריכות בעוטף עזה

    בתום הערכת מצב במערכת הביטחון בעקבות מעצר ראש הג'יהאד האיסלמי הוחלט על חסימת כבישים הסמוכים לגבול רצועת עזה וכן על סגירה למבקרים של חוף זיקים מחשש לירי נ"ט מכיוון הרצועה

    קטע מגדר גבול הרצועה צילום: פלאש 90
    15:45
    02.05.24
    צבי טסלר No Comments on פניה לפרקליטות: חשד לעבירות כלכליות בחברת בסדנו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דריכות ביטחונית בדרום: כוחות צה"ל עצרו הלילה (בין שני לשלישי) בג'נין את ראש הג'יהאד האסלאמי בשומרון בסאם א-סעדי.

    תיעוד המעצר

    צילום: פלאש 90

    במהלך הפעילות למעצרו התפתחו חילופי אש בין חמושים פלסטינים לכוחות במהלכם נהרג אחד החמושים. לא דווח על נפגעים מקרב כוחות צה"ל.

    בתום הערכת מצב במערכת הביטחון בעקבות מעצר ראש הג'יהאד האיסלמי הוחלט על חסימת כבישים הסמוכים לגבול רצועת עזה וכן על סגירה למבקרים של חוף זיקים מחשש לירי נ"ט מכיוון הרצועה. במקביל, הוחלט על עצירת תנועת הרכבות מאשקלון לנתיבות, ועל סגירה זמנית של תחנת שדרות.

    המידע המודיעיני מדבר על כוונה לירי נ"ט וירי צלפים. לפיכך חודדו ההנחיות לתושבים ולכוחות הביטחון בעוטף שלא לנוע בציר חשוף.

    האזורים שייחסמו הינם כלל צירי הגישה החקלאיים מערבית לכביש 232. בנוסף, ייסגרו גם הצירים הבאים: כביש מספר 4 – מצומת זיקים עד כביש הגישה למעבר ארז, כביש מספר 34 – מצומת יד מרדכי ועד צומת ניר עם, כביש מספר 232 – מניר עם ועד לכרם שלום.

    כמו כן, תיאסר כניסה לגבעת ״קובי״ (״אנדרטת הארבעה״) בשדרות, לאנדרטת ״החץ השחור״, לגבעת הפעמונים על שם אסף סיבוני ז״ל, לגבעת נזמית ולגבעת ״הפרש הבודד״.

    בנוסף, הוחלט על סגירת חוף זיקים למבקרים ועל עצירת תנועת הרכבות בין אשקלון לשדרות וסגירת מעבר ארז לתנועת פועלים.

    ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, איתמר רביבו שוחח הבוקר עם "קול חי": "יש התרעה שהתקבלה לפנות בוקר על חשש לפיגוע פח"עי בגזרה. זו נשמעת התרעה ממשית. יש חסימות כבישים, בעיקר במקומות שחשופים לפגיעה ישירה. גם בתוך היישובים העברנו הנחייה להימנע משהיה במקומות חשופים".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      נווווו דייי אנחנו מחכים לזה כל פעם וכבר שנה שקט פה פיצוצים…😉בבקשה תשתדלו ליירט כמה בשביל הכיף. אשקלון יבשה